Advertisements
پلوامہ میں والدین سے رابطہ نہیں ہو رہا کشمیر میں ہمارے بہین بھائیوں پر ظلم ڈھائے جا رہے ہیں کشمیری نوجوان نے وزیرخارجہ کو  بھارتی مظالم سے آگاہ  کر دیا ۔ 196

پلوامہ میں والدین سے رابطہ نہیں ہو رہا کشمیر میں ہمارے بہین بھائیوں پر ظلم ڈھائے جا رہے ہیں کشمیری نوجوان نے وزیرخارجہ کو  بھارتی مظالم سے آگاہ  کر دیا ۔

مدینہ منورہ ۔

21 ستمبر پاکستان کے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کی مدینہ منورہ میں بھارتی مقبوضہ کشمیر سے تعلق رکھنے والے نوجوان سے ملاقات ہوئی گلزار نامی نوجوان نے وزیر خارجہ کو مقبوضہ کشمیر میں ہونے والے بھارتی مظالم سے وزیرخارجہ کو آگاہ کیا ۔

وزیر خارجہ کو  مسجد نبوی میں دیکھ کر بھارتی مقبوضہ کشمیر کا نوجوان ان سے ملنے آیا وزیر خارجہ سے اپنی پریشانی بیان کی کے 48 دنوں سے اپنے والدین سے رابطہ نہیں کر سکا۔ مسجد نبوی کے صحن میں نوجوان نے وزیر خارجہ کو بتایا کے 5 اگست کے بعد کشمیر میں اپنے بہن بھائیوں سے رابطے کی کوشش کر رہا ہوں مگر رابطہ نہیں ہو سکا ۔ بھارت ہمارے بہیں بھائیوں ر ظلم ڈھا رہا ہے ۔ وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے نوجوان کو تسلی دی کے وزیراعظم عمران خان اقوام متحدہ جا رہے ہیں کشمیریوں اور کشمیر کا مقدمہ نہ صرف عالمی برادری کے سامنے پیش کریں گے بلکہ اچھے طریقے سے اس مقدمے کو لڑیں گے بھی،۔ دعا گو ہیں کے کشمیریوں کو آزادی ملے پاکستان ہمیشہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے اور ان کی آزادی کی حمایت جاری رکھے گا ۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کے پاکستان کا بچہ بچہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے کشمیر ضرور آزاد ہو گا ۔ تفصیلات کے مطابق  عمران 21 سے 27 ستمبر تک نیو یارک کا دورہ کریں گے اور اقوام متحدہ  جنرل اجلاس میں پاکستان کے اعلی سطح اجلاس کی قیادت کریں گے ۔ ترجمان دفتر خارجہ اور شاہ محمود قریشی بھی اجلاس میں شرکت کریں گے ۔ ترجمان کے مطابق وزیراعظم عمران خان اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے 27 ستمبر کو خطاب کریں گے 

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں